Metode de livrare

In cazul in care toate produsele din comanda dvs sunt in stoc, expedierea coletului se face in maxim 24 de ore de la efectuarea comenzii.
In cazul in care unul sau mai multe produse din comanda dvs nu se afla in stocul magazinului nostru, livrarea comenzii se va face in 24 de ore de la intrarea produselor in stocul nostru.

Transportul este asigurat de catre companiile de curierat.
Costurile de transport sunt:
- transport oriunde in tara - 14 lei pentru primul kg - ramburs - 1 leu

Pentru fiecare kg in plus se percepe o taxa suplimentara de 1 leu/kg.
Toate preturile de mai sus includ TVA.
Orice mentiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.
Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Programul de livrari in Bucuresti este intre orele 09:00 - 17:00, iar in tara intre orele 10:00 - 16:00. Toate constatarile referitoare la integritatea coletului/coletelor se vor face in prezenta agentului curierului prin intocmirea unui proces verbal constatator.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Pentru siguranta unor produse este posibil ca livrarea sa fie efectuata in ambalaje diferite, suplimentar fata de cel original.
*Livrarea produselor din comenzile ce au modalitatea de plata CARD BANCAR sau ORDIN DE PLATA se face in maxim 10 zile lucratoare de la plata acestora.

POLITICA DE RETURNARE
Produsele achizitionate la distanta:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34 / 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. ROMSCENT TRADING S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lipsuri cantitative, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Conditii generale pentru retur
- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

Conditiile de retur specifice anumitor categorii de produse:
Conform OG 34/2014 din 04/06/2014, produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile se pot returna doar daca sunt sigilate. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna.

OG 34/2014 - Articolul 16 - Exceptari de la dreptul de retragere:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art.9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator."